VIDEOKU


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Wednesday, May 28, 2008

KELUARGA BAHAGIA




















Tanggal 4 . Jun . 2005 aku dan suami telah diijabkabulkan di Masjid Penghulu Him, Sungai Petani. Kini bermula la.. episod menjadi sepasang suami isteri yang sah. Aku dan suamiku mengharungi saat-saat bahagia, sentiasa bertolak ansur dan sabar. Genap 9 bulan, tanggal 31.3.2006 aku melahirkan seorang bayi perempuan yang comel, diberi namanya Nuradriana Batrisyia. Anakku dilahirkan di Pusat Rawatan Islam, Kuala Lumpur."Tidak ada seorang pun yang tahu selain Allah betapa gembiranya aku dengan pembahagiaan ini". Inilah hadiah buat aku dan suamiku. Sekarang hidup aku dan suami begitu bertambah ceria...dengan adanya anakku ini sebagai hiburan aku dan suami selesai penat bekerja. Inilah sebuah keluarga bahagia yang ku impikan selama ini....

No comments: